In ce consta brandingul unei companii- 7 idei pe care trebuie sa le tii minte

Definirea şi construirea brandingului unei companii nu este un proces simplu şi nici într-un caz nu se desfăşoară într-o singură zi. Brandingul este ca o călătorie a descoperii esenţei companiei tale şi a tuturor lucrurilor care te-au inspirat  îţi începi afacerea. 



În general, brandingul poate fi un proces consumator de timp, dificil şi incomod. De multe ori nu prea ştii cu ce se mănâncă brandingul, ce prespune şi nici nu prea ai timp  înveţi toate acestea, nu-i aşa

În general, îţi recomandăm  apelezi la o agentie de branding când vine vorba de crearea unei identităţi de brand, a unei strategii de brand sau când vine vorba de rebranding. Însă până  apelezi la o agenţie de branding pentru afacerea taiată 8 idei pe care trebuie  le ştii despre branding. 


1.Scrie-ţi într-un document mesajul brandului. Trebuie  ai foarte clar în minte ce mesaj va transmite brandul tău, ce emoţii va stârni şi cum va fi brandul tău: amuzant, serios, sexy, copilărescVa avea o voce tânărajucăuşă sau va fi mai corporate? 
Imediat ce defineşti mesajul şi vocea brandului tău poţi trece la pasul următor

2. Creare logo -ul perfect. Un logo bine creat va rămâne în mintea oamenilor pentru mult timpAsigura-te  şi logo-ul este ilustrat după mesajul brandului, viziunea şi misiunea acestuia precum şi după psihologia culorilor şi a formelor, astfel încât acesta  fie memorabil. 

3.Integrează brandul tău peste tot. Brandingul se poate extinde în fiecare aspect al afacerii tale. De la cum răspunzi la telefon sau vorbeşti cu clienţiila ce poartă oamenii tăi de vânzărisemnătura ta din e-mail şi cănile din care angajaţii tăi beau cafea dimineaţă

4. Dezvoltă o comunicare concisăCrează texte şi idei memorabile, pline de valoare, pe care  le foloseşti cât mai des în toate campaniile de comunicare sau de marketing. Oamenii se vor obişnui cu ele şi în timp vei fi uşor de recunoscut. 

5. Crează template-uri şi materiale de marketing branduite. Foloseste logo-ul, gama cromatică, fontul şi sloganul în fiecare material de marketing pe care îl creezi şi nu uită  ai nevoie şi de un manual de brand. Ideea este  fii consistent! 

6.Fii sincer prin brandul tăuClienţii nu se vor întoarce la tine dacă nu le livrezi ce le-ai promis şi mai ales dacă nu eşti sincer cu ei! 

Ceea ce transmiţi trebuie  se regăsească înfiecare acţiune şi interacţiune cu consumatorii şi potenţialii clienţi

Nu uita  puterea recomandării funcţionează şi dacă ei sunt mulţumiţi de tine şi dacă nu. 

7. Pune-te în pielea clienţilor abstracţie de faptul  este vorba de compania ta şi priveşte lucrurile din ansamblu. Ce îţi transmite logo-ul, textele, comunicarea, materialele de marketingÎnţelegi uşor despre ce vrea  vorbească brandul tăuDacă ţi se pare totul confuz, greu de înţeles şi nici nu pari diferit faţă de ce face concurenţa, sigur ai nevoie de o agentie de rebranding care  te ajute cu rebrandingul.

Comentarii