În general,
companiile pornesc la drum în căutare de clienţi mai mult sau mai puţin pregătite. Până să tragă linie, îşi dau seama că deşi au încercat să atragă cât mai mulţi clienţi, totuşi, ceva nu le merge bine.
Am
auzit multe branduri că se plângeau că nu au clienţi suficienţi şi deşi încercau strategii
de vânzare de tot felul, nimic nu mergea aşa cum au
estimat.
Asta pentru că problema este mult mai adâncă şi de
obicei se poate observa numai în urma unui audit de
brand.
Un audit de brand este
o procedură la care fiecare
companie apelează în momentul în care îşi doreşte să vadă un
overview al afacerii. În general,
antreprenorii sau managerii se pierd
foarte mult în detalii şi uită, de multe ori, direcţiile generale şi importante pe care trebuie să le ia pentru
dezvoltarea afacerii lor.
Iată 3 lucruri importante pe care le poţi afla despre
afacerea ta în urma unui audit de brand:
1.
Vei
vedea dacă brandul tău este interpretat corect
de către clienţi. În general, marea problema a multor branduri nu este
faptul că nu au vânzări, ci faptul că oamenii interpretează greşit mesajele
pe care le comunica şi modalitatea în care s-au poziţionat pe piaţă.
2.
Te face să înţelegi de ce oamenii aleg
brandul tău în detrimentul altor branduri, şi invers.
Vei înţelege de ce
oamenii se simt mai atraşi de concurenţa ta şi nu de tine şi cum poţi fi şi tu la rândul tău la fel
de seducător că ceilalţi.
3.
Poţi descoperi care sunt aşteptările clienţilor din nişa ta şi poţi învăţa foarte
rapid cum ar trebui să discuţi cu ei şi ce
produse sau servicii ar trebui să le oferi,
astfel încât să ai succes.
4.
Vei înţelege ce calităţi trebuie să scoţi în evidenţă pentru a te diferenţia de competiţia ta. De asemenea,
vei ştii dacă brandul tău se poziţionează corect fată de competiţie şi cum poţi miza mai bine pe calităţile care te fac
unic. De asemenea, poţi descoperi
noi calităţi pe care nu ştiai că le ai şi poţi începe strategii
noi de promovare pe baza acestora.
5.
Poţi descoperi dacă povestea ta de
brand ajunge la sufletele oamenilor şi îi face să cumpere
de la tine. Iar dacă acest lucru nu se întâmplă, vei afla cu siguranţă care sunt motivele şi cum poţi să îmbunătăţeşti povestea de
brand, astfel încât să devină o sursă de inspiraţie pentru
o masă cât mai mare de oameni.
Orice brand are nevoie de un audit de brand pentru a putea dezvolta o strategie de brand. Este un
proces care se face de către o agentie debranding şi este
util în cazul în care îţi doreşti să îţi creşti vânzările, să te repozitionezi
pe piaţă, să câştigi noi clienţi şi să devii,
automat mai popular.
Daca doresti sa-ti testezi brandul da click aici : Brand Test in urma caruia vei afla tot ceea ce ai nevoie pentru a-ti dezvolta afacerea !
Comentarii
Trimiteți un comentariu